Followers

Monday, June 20, 2011

try style baru...;p

assalamualaikum seme...hyeeeee

fuhhh..dah lame bebenor..si naqiah tak update blog...adoiii..sibuk bangat sehh..mcm2 buat skarang..dengan bisnes tudung lagi..alhamdullilah..so far ok...Allah murahkan rezeki..ade jer yang beli..baru lagi..tapi ramai jugak yang beli..alhamdullilah..semoga Allah sentiasa murahkan rezeki dan sentiasa memberi kemudahan kepada saya untuk mencari rezeki yang halal..sibuk dengan tudung..sibuk dengan meeting..sibuk dengan lukisan..dan tanggungjawab lain lagi..fuh..memang penat..tapi kadang2 seronok sbb ade jgak hala tuju nak dibuat...even skang da xsihat..batuk+demam+selesema+lenguh badan...tapi..rase seronok jugak...Alhamdullilah

Oh yer..lupe nak cakap,motif sebenar menulis dan post tulisan terbaru neh...haaaa..adelah untuk saje mengepost style tudung terbaru...hhuhuhu..ye la..da start bukak bisnes ni...(alhamdullilah)..macam2 care la try nak pakai yang lain dari yang lain...ye la..nak bagi inspirasi..dan idea2..supaya..ramai lagi yang berminat untuk memakai tudung..Insyaallah..dan juge untuk memberi keyakinan kat luar sane..seme wanita2..even dah bertudung pun..kite boleh cube macam2 care untuk serlahkan keanggunan anda..cewahhhh..poyo lak rase ayat aku...haha..ape2 pun...mmg niat saye camtuh...Insyaallah...tapi kan..nak dijadikan cerite..mase saye pakai mcm ni...saye lilit jer bebenornye..last2 jadi..alhamdullilah..dengan beraninye..saye..kuar mengedate dengan kawan sebisnes atau rakan kongsi,asma shamimi (pakwe beliau ade korea, so bole luang hang out dgn aku..kalu takk...jupe pakwe la weekend nih..haha)... ok2..lepas tuh kan..pegi la plaza ALAM SENTRAL...jalan2 survey kain2 untuk dibuat tudung...lepas dah beli..jalan2 la lagi..ternampak plak barang2 make up..aku ternampak brush M.A.C..berkenan plak aku..rembat je la...yg murah jer..tapi brush lembut jgak..RM10 jer..huhu..tgok eyeshadow..berkenan jgak..rembat lagi...RM20 jer..huhu..(dah perasan ade..2 org wanita duk perhati)...lepas tuh kan...pegi la plak kedai tudung sbelah..asma ajak..beliau nak tunjuk inner yang sampai ke tengkuk..boleh beli tuk buat photoshoot...then..saye pegi la..try2..sambil2 try tuh..ade seorang perempuan yang agak comel dtg dan tegur saye..

perempuan agak comel : " akak2..nanti akak jgan balik lagi tau..tunggu tau"..
saya : "ok2..tapi kenape yer"..(agak kehairanan, aku dapat adiah bertuah ker (hoping..haha)..)
perempuan agak comel : " akak..suke tengok akak pakai tudung, camne akak buat..boleh tolong ajar tak"..
saya: "owhh...yer ker..ok2..bole2.." (sambil malu-malu kambing..blushing2 la plak)

hahahaha..kadang2 bile ingat rase nak tergelak..sbb, aku x expect pun..ade nak mitak tolong ajar..sbb aku main lilit jer pun...perempuan yang agak comel tuh, adelah penjual tudung situ..siap cakap..akak boleh jadi model kiteorg ni..aiiiii..huhu..(..xde maknenye..aku buat bisnes tudung pun...aku suh org lain jadi model..haha..xsesuai la naqiah jadi model..hoho..)..ape2 pun...mcm ni je pun, aku cube try test pun nyerr...tadaaaaaa..tgok kat bawah yer kawan2,sambil kat ati @mulut cakap..ek eles..mcm ni je ker..ingat hebat sgt..hahahahaha..memang pun..sye pun tak rase hebat pun..sbb saye main lilit jer pun..haha..ape pun..saye rase besh gak pakai camni...bole cube lagi...cume..nampak ketembaman aku..alaaaa..biar la..dah memang brand camtu pun..hahaha...



ecececeee...poyo lak tgok gambar sendri..keh keh keh..



No comments:

Post a Comment